Uitgeverij Zwijsen
Interactief scherm voor onderwijsbeurs NOT2013
Uitgeverij Zwijsen stond op de NOT2013, de grootste onderwijsbeurs van Nederland. Samen met Zwijsen realiseerden we een leuk onderdeel voor de stand. Een onderdeel waardoor leerkrachten hun mooiste momenten kunnen delen.
Concept
De campagne daar doe je het voor laat docenten hun mooiste momenten delen. Op de NOT2013 beurs werden dagelijks leerkrachten geinterviewd over hun mooiste momenten. Concept: een live scherm waarop deze interviews samen werden gebracht met twitterberichten van docenten, afgewisseld met leuke filmpjes over de leermiddelen van Zwijsen.
Uitvoering
Play! maakte een functioneel ontwerp. We verzorgden de communicatie met diverse partijen (grafisch ontwerp, camera & editing, standbouwer en animatoren van de commercials) om tot een goed eindresultaat te komen.
Technische Realisatie
We verzorgden ook de technische realisatie. Een stabiele applicatie voor het 85'' full HD scherm, te bedienen op een tweede scherm zonder onderbrekingen op het hoofscherm.
- ‹ previous
- 21 / 36
- next ›
Opdrachtgever
Uitgeverij Zwijsen
Resultaat
Leerkrachten delen hun mooiste momenten. Interviews met leerkrachten en twitterberichten worden samengebracht op een mooi vormgegeven scherm. Afgewisseld met leuke filmpjes over de leermiddelen van Zwijsen.